Games en Elektronica

Gratis | Springen met Jump Rope Challenge

Gratis | Springen met Jump Rope Challenge 25 juni 2020Leave a comment

Nicole is mede-oprichtster van AllesOverSpeelgoed.nl. Zij is 37 jaar oud, getrouwd en moeder van Spencer (5) en Jasmijn (3).

Jump Rope Challenge

Gamen vinden we sowieso superleuk, maar gratis gamen is natuurlijk nóg leuker! En dat kan met Jump Rope Challenge, dat in de Nintendo eShop en via de spelpagina tot eind september gratis beschikbaar is voor de Nintendo Switch. En in dat spel draait alles om springen! Een superinitiatief van Nintendo om mensen thuis aan het bewegen te krijgen.

Jump Rope Challenge

Pak twee Joy-Con-controllers en doe alsof je de handvatten van een springtouw in je handen hebt. Op die manier kun je elke dag virtueel touwtjespringen! Je kunt zelfs met z’n tweetjes springen en de topscore proberen te verbreken, waarbij elke persoon een Joy-Con gebruikt.

Jump Rope Challenge

Geluidloos spelen

Dankzij springende konijnen als personages, eenvoudige menu’s en de afwezigheid van tutorials heb jij de touwtjes al in een mum van tijd in handen. Mocht je niet in staat zijn om te springen, of de onderburen niet willen storen, kun je ook je knieën buigen of je armen bewegen. Op die manier kun je de game spelen zonder geluid te maken. Handig!!

Jump Rope Challenge

Thuis bewegen

Jump Rope Challenge is door een kleine groep Nintendo-ontwikkelaars vanuit huis gemaakt om mensen een leuke en eenvoudige manier te bieden om dagelijks te bewegen.

Jump Rope Challenge, waarmee mensen virtueel kunnen touwtjespringen, is tot eind september 2020 gratis te downloaden in de Nintendo eShop.

Jump Rope Challenge

Meer spellen voor de Nintendo Switch? Bekijk hier een overzicht van de nieuwste spellen.

Nicole is mede-oprichtster van AllesOverSpeelgoed.nl. Zij is 37 jaar oud, getrouwd en moeder van Spencer (5) en Jasmijn (3).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.